2014. január 27., hétfő

Az új

Mint említettem, idén átalakul a kankaleen. 

Már jó ideje eldöntöttem, előbb-utóbb csak és kizárólag gyerekjátékokat szeretnék varrni, saját tervezésű figurákat és erre készültem az utóbbi hónapokban. Új blog, új logó, és természetesen lesznek új tervezésű figurák is. Vissza a gyökerekhez, hisz az egész varrást a kisfiam születése indította el bennem és az első darabok is emiatt készültek.... viszont a stílus, ami mostanra kiforrott bennem, annak az útnak köszönhető, amit ez alatt bejártam, kellettek hozzá azok a tapasztalatok, amiket ez által szereztem...

Ez a blog is megmarad, picit átalakul amolyan otthon-bloggá, úgy tervezem, hogy azért publikálom Felétek a mindennapi életünket és a benne rejlő, előbukkanó kreativitást...

Fogadjátok szeretettel a kankaleen játégboltját!




És az új oldal, ahol nyomon követhetitek az én mesevilágomat:
http://toyshopbykankaleen.wordpress.com/

Várlak Benneteket ott is szeretettel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése