2011. április 22., péntek

Buli láz

Mostanság igencsak Vince szülinapi bulija jár a fejemben-így most megint erről írok. Hiába, az első szülinap az csak az első szülinap, kérem!:-)

Úgy gondoltam, a meghívottak örülnének egy Vince fényképes kedves kis meghívónak, amit eltehetnek emlékbe. Így aztán voltunk fotózkodni. Na nem kell nagy valamire gondolni, kimentünk a közeli rétre és csattogtattam párat az én kis egyszerű, mezei (:-D) gépemmel. Iszonyúan sütött a nap, ami persze jó, mert hogy vártuk már, de nekünk sokkal jobb lett volna egy olyan hely, ahol van árnyék fényképezés szempontjából. Vittük az egész vitrin-játéktartalmat magunkkal, a pöttyösöket és mackókat, de mint utólag kiderült, majdnem teljesen felesleges is volt, mert Vince baba számára a legizgalmasabb a FŰ volt. Mindezek ellenére sikerült egy pár jó (szerintem) fotó és készült pár a pöttyös nyúlúrral is, aki ugye majd szülinapi ajándék lesz. (Azokat mutatom, amik nyúlúrral készültek, mégiscsak az kapcsolódik ehhez a bloghoz... :-))

A kedvencem (amin Vince elég komolynak tűnik, pedig nem mérges ám, csak ugye a fránya napocska a szemébe sütött kicsit...):


Egy nyuszkós kiterülős:


A meghívó (a háttámasztós):



Íme készen:







Imádom ezeket a kis varrható strasszköveket, szerintem csodaszép lett tőle a meghívó! :-)
Ezt a fotót pedig ajándékba visszük majd vasárnap:







Mivel a pöttyöstől már úgy tűnik végképp nem tudok elszakadni és ez fogja meghatározni a buli dekorációját is, így készült egy girland is, természetesen a kedvenc barna-pöttyös textillel:






Fogalmam sincs, mások hogy varrják az ilyen girlandot, de én úgy döntöttem, hogy varrok bele egy vékony vatelin bélést, hogy legyen egy kis tartása a zászlócskáknak. Persze ahogy vasaltam elég jól lelapult, de mégis sokkal masszívabb. A közeli képet azért készítettem, hogy megmutassam, vasaltam mindnek a csücskére egy kis ékkövet, hogy feldobja. Na nem túl feltűnő, tudom, de nem akartam hivalkodót se színben, se dekorációban, mert később Vince szobájában tervezem kifüggeszteni. Gondolkodok még egy kis csákón, természetesen pöttyösön, hogy készítsek, de tuti lekapná egy másodperc alatt a fejéről a nagylegény!....

Így készülődünk a baba nagy napjára! :-)

1 megjegyzés: