2011. május 14., szombat

Kékséges szép nyulak

Rég varrtam már nyuszikat, jól esett most nekik ülni.
{Mint a nyári forróságban egy hideg fagyi (vagy egy pohár sör)... :-P :-) Kinek mi tetszik! Én viszont most "csak" a nyulaságokkal szolgálhatok! :-)}



Ők mint látjátok tesók és igazi rosszcsontok. Folyton foltozásra szorulnak, amit anyukájuk rendszeresen és lelkiismeretesen el is végez rajtuk! :-) Nagyon szeretik egymást, látjátok az első képen hogy fogják egymás kezét? Mikor este elkészültek és helyet foglaltak a kanapén, már akkor is így egymásba karoltak, csak mikor mentem lefeküdni és elköszöntem tőlük vettem észre.....

(Nálunk egyébként minden lény, aki életre kel cérnából és textilből egy nagy szeretetbombával kezdi meg kis életét, mert Vince Úr, ahogy meglátja őket úgy megöleli és megszeretgeti, hogy na még olyat. Ezt egyik varromány se úszhatja meg. Gondoltam, jó ha ezt tudjátok, hát ezért mosolyognak ők folyton!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése