2011. június 7., kedd

Még egy pöttyös: almás szekrény

Amit ma hoztam Nektek, ez már tényleg a legutolsó kis barna pöttyös anyagcafatkáimból készült. De nem bírtam ki, ez a kis szekrény egyszerűen kívánta a kávébarna pöttyöset! :-)

Szóval még elég régen vettem meg ezt a kis fiókos szekrényt, de most jött el az idő, hogy elővegyem és "ruhát" kapjon tőlem. Imádom! Azt hiszem, eredetileg konyhai fűszer tartó, van egy kis polc rész két fakkra osztva a kis üvegcséknek és egy kis fiók. Természetesen mehet a konyhába is, de én akár kislány szobába is el tudom képzelni, vagy egy varrós sarokba tűpárnáknak és cérnáknak. Kinek mi tetszik, kérem! :-)

Kapott egy kis antikolást első körben, erre jött a fehér festék, utána megcsiszoltam az éleit, majd újra antikoltam. Felragasztottam a textileket és csipkéket, jöhetett az új rózsa cabochon fogantyú. És ráadásnak varrtam hozzá egy textil almát is. Nem tudom miért, minek, de úgy éreztem kell neki! :-)








pöttyös és pöttyös.... :-)

...

3 megjegyzés: