2012. január 16., hétfő

Újra

Egy notesz és egy határidőnapló. Már rég mutattam ilyesmit. Azt hiszem, ők most megint kicsit másabbak, mint az eddigiek-ahogy én változom, úgy ők is velem együtt-naná... :)


 Ez a notesz egy különleges darab, ami Évinek készült. Nagyon meghatott egy gesztusa, így hálám jeléül ezzel szerettem volna viszonozni neki a kedvességét. 

 Régóta foglalkoztatott már a gondolat, hogy ilyen tekergetős madzagos záródással készítsek noteszt. Annyira romantikus, nagyon tetszik nekem. És nagyon boldog vagyok, hogy ilyen szépre sikeredett...

 A notesz anyaga a jelenlegi kedvenc textilem, amit féltve rakosgatok, hogy majd kitaláljam mi szeretne lenni belőle...




 A bross: itt csatként funkcionál...

Útra készen...


...és azóta már Évinél. Remélem, hogy sikerült egy kicsit viszonoznom a kedvességét...

Ő pedig egy határidőnapló, amely Anita ajándéka egy kedves barátnőjének...



 Csipkés sarkokkal és organza szalaggal.



Bízom benne, hogy hasznos és szeretett ajándék lett belőle...

9 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszenek! Mindkettő finom, ízléses munka, szépek az anyagok,a színek, mentesek minden fölösleges sallangtól!

    VálaszTörlés
  2. A notesz valami csodálatos!!!!!!!!!!!!! A napló is, de az első jobban megfogott! Romantikus, nőies, titokzatos...Elfogadnám!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek! Mindkettő gyönyörű, de a jegyzettömb annyira romantikusan szépséges, hogy nálam az áll az első helyen!

    VálaszTörlés
  4. Álomszépek!! Simogatóan gyönyörűek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Tündérlátta! Bizonyára azért is lettek ilyenek, amilyenek, mert kapcsolódtak hozzá személyes érzelmek, az egyiknél egyértelmű volt, mert az én ajándékom, de a másikkal kapcsolatban is tudtam, hogy ki kapja, és miért...igyekeztem... :)

      Törlés