2012. február 4., szombat

Apróságok

Egy pár dolog, amit még nem mutattam. Van köztük friss és kevésbé, nekem és másnak, rendelés és ajándék, de mind egytől egyig kedves nekem.Tényleg, nagyon-nagyon....

A héten megjöttek a nemrég vadászott csodás képeslapjaim. Roppant büszke vagyok rájuk. Szerintem mesés darabok, az 1900-as évek elejéből valók. Szeretném őket majd bekeretezni és kitenni a falra, mert úgy védve lennének és minden hozzánk látogató (mindenki, aki szereti az ilyesmit) megcsodálhatná őket. Másrészt akkor nem fogom tudni a kezembe venni őket és bogarászni ezt a gyönyörű régi írást és azon tűnődni mondjuk épp, vajon ki lehetett Őnagysága Gál Margitka úrleány.... mindegy, míg nem találok megfelelő keretet nekik, előveszem még párszor őket, az tuti...





Aztán lett egy tűpárnám is. Azért így mondom, hogy lett, mert bár maga a tűpárna az én művem, ez a gyönyörű régi csésze anyósomtól való, aki a piacon talált rá... bár egy ici-pici csorbaság van a szélén, ez a tűpárnai mivoltából abszolút nem von le semmit...sőt...




Készültek hajpántok, Krisztiéknek. Babák pici buksijait fogják díszíteni és én már alig várom, hogy láthassam őket úgy is, mert azért hiába no, csak úgy az igazi. Nagyon örültem ennek a kérésnek, mert jó ideje tervbe vettem, hogy ilyesmi fejpántokat készítsek, de nem jutottam oda...így viszont végre igen!










És végül még egy baba sapi. Ami egyelőre még titkolózik, meglepetés lesz valakinek, aki remélem nem sejti... a sapkát turiban találtam (nem, nem én kötöttem, ennyire elvetemült nem vagyok), nem bírtam otthagyni és egyszer csak ez lett belőle...


Remélem kellemesen nézelődtetek... :)

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű dolgokat találok Nálad mindig! Azok a gyönyörű fejfedők pedig...Nagyobb méretben nem lesznek? :))

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ez a sapi!!!! Annyira éééédes :)
    No és természetesen minden gyönyörűséges...

    VálaszTörlés
  3. gyönyörűűű ez a tűpárna!Eszméletlen ötlet!De a hajpántok is csodaszépek!

    VálaszTörlés
  4. Szeretem az ilyen régi dolgokat, jó ötlet bekeretezni a képeslapokat és kitenni a falra! Nagyon csinik lesznek a hajpánt kis tulajai!

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű képeslapok, jól teszed, hogy bekeretezteted :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, Nektek!

    Boxa: a tűpárna nem saját ötletem volt, valahol láttam már a neten... :)

    VálaszTörlés