2012. március 9., péntek

Táska

Nem meglepő módon a cím után, ma egy táskát mutatok Nektek. :) Ezt a Maxi nevezetű táskát egyszer már megvarrtam ajándékba, ha emlékeztek, akkor egy nagy virágmintás anyagot választottam hozzá. Ha nem, akkor ÍME.
Régóta tervbe volt véve, hogy magamnak is elkészítsem, csak épp a megfelelő anyagot nem találtam meg hozzá. Mindig is olyan táskára vágytam, ami jó nőcisebb cuccokhoz is, de felvehetem farmerhez és tornacipőhöz is. Utálom cserélgetni a táskáimat, a stílusom pedig asszem félúton lehet a sportos és nőies közt, olyan vagyok, aki melegítőben sose lépne ki mondjuk az utcára, viszont csak lapos talpú cipőt hordok. :)

Szóval a drapp bársony lett a befutó.
Hoztam egy pár képet róla, persze felvéve sokkal jobb lett volna lefotózni, de azt hiszem, a lényeg így is látszik. :)



Jó nagy pakolós fajta!


A nőiesebb része ezúttal belül mutatkozik meg, egy rózsaszín virágos anyagot választottam bélésül, amihez egyszínű rózsaszín zsebet kapott. 

2 megjegyzés: