2012. december 22., szombat

Képeslap

Ezt se mutattam még, pedig nem most készült.

Hirtelen felindulásomban a szülés előtt észbe kaptam, hogy anno mikor Vincét szültem, apát kértem meg, hogy vegyen egy Anne Geddes lapot, mégis stílusosak legyünk és abba tegyük, amit teszünk ugye. Na és az egész várost bejárva egyetlen helyen, egyetlen egy ilyen lapot talált.... szegény olyan szigorúan vette a kérést, hogy nem adta fel a kutatást, lelkiismeretesen végigjárta a várost!

Mivel ezúttal már más volt a helyzet, mert van Emesének egy nagytesója és történetesen van is nekünk sok-sok csodás Ribizlis fotónk is róla, így gondoltam elkészítem ezt a lapot. Tényleg egy ad hoc jellegű dolog volt, az épp itthon található alapanyagokból-de végül is elégedett voltam a végeredménnyel.
És így a doktor bácsinknak is maradt egy emlék rólunk...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése