2014. július 1., kedd

Babakocsi Emesének

Nagyon régen nem írtam már, de bízom benne, hogy az elkövetkező pár hónapban lesz időm pótolni az elmaradásomat és tudok végre -újra- mutatni mindenfélét.

Először is hoztam egy pár fotót a kislányom babakocsijáról. 

Régóta kerestem egy neki megfelelő darabot, egyetlen fő szempontom az volt, hogy műanyagot semmiképpen sem szerettem volna! A piacon bukkantunk erre a babakocsi(alap)ra, már bánom, hogy előtte fotót nem kattintottam, megérte volna. Azért ha elmesélem, szerintem simán Magatok elé tudjátok képzelni, hogyan nézett ki: először is komplett hiányzott az alja, csak maga a kosár része volt meg és egy szörnyű, piros alapon macis huzat díszelgett rajta. 
Mivel a varrógép jó barátom, férj pedig asztalos, így nyilván nem jelenthetett akadályt, hogy rendbe szedjük a kis kocsit Emesének. Csak jó sok idő kellett hozzá, vagyis leginkább ahhoz, hogy nekilássunk a dolognak, de abszolút megérte a fáradozást! (Főleg, mikor látom a kis tündérkémet, ahogy játszik vele...)

Mutatom a képeket, mit sikerült apa+anya koprodukcióban kihozni a dologból! :)







Itt külön felhívnám a figyelmet a bokán lévő játék ragtapaszra... :D


3 megjegyzés:

  1. De ügyesek vagytok a férjeddel, meseszép kis babakocsi. Látom, Emesének is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük! Igen, Meska most ért ebbe a kocsitologatós időszakba épp! (aztán lesz még egy ilyen korszaka felnőtt korban is remélhetőleg... :D)

      Törlés
  2. Muy bonito!, me encantó!, verlo me trajo recuerdos de mi niñez.

    VálaszTörlés