2011. március 11., péntek

Az első....

....megszületett. Az első nyaklánc, amit készítettem. Reményeim szerint lesznek még követői.

Már egy ideje incselkedek a gondolattal, hogy készítsek nyakláncokat, mert én is nagyon szeretem a szép nyakbavalókat.  De szerettem volna valami kis furfangot, pikantériát vinni a dologba. És a legutóbbi antik-beszerző utamon találtam egy pár szép régi óra számlapot. Így ezeket használom medál gyanánt. Mégse olyan, hogy csak összerakom jó ízléssel az innen-onnan beszerzett alkatrészeket-bár nekem azok a nyakláncok is nagyon tetszetősek ám, hanem így kicsit más...... kankalinos..... és mivel én nagyon vonzódom a régi dolgokhoz, így egy kis régit csempésztem bele....

Ilyen lett. Kedves és bájos, könnyed rózsaszín....púderes és babás....persze az óralapon azért látszik az idő vas foga, de szerintem épp ettől szép és hiteles....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése