2012. szeptember 2., vasárnap

Babafotós kellékek

Totál rákattantam a babafejpántokra-újra.
Persze az apropót az adta, hogy rendeltek tőlem, így mutatom a legújabbakat. Ők megint kicsit másabbak, mint az eddigiek, és még nincs vége, készüljetek, a fejemben újabbak várják, hogy életre keljenek...




De először is ezt a bébitüllszoknyát mutatom. Az első ilyen, amit varrtam, de szerintem több nem lesz-vagy tuti nem mostanában... pedig annyira nem is volt nehéz dolgom, mert turiztam az alap darabot, persze kellett rajta alakítani bőven. Készítettem hozzá egy fejpántot is, már alig várom, hogy viszont lássam őket bevetésen is! (Ha minden igaz, akkor az én kis pocaklakóm pár naposan ebben fog majd szenderegve pózolni a lencse előtt...) :D



 a fejpánt külön (Vincén szuper jól mutatott, de azt azért nem mertem lefotózni, nehogy szegény gyerek később kérdőre vonjon...)


egy egyszerűbb kis csokibarna darab...

 hasonló a tüllszoknyás fejpánthoz, csak fehér-rózsaszín variációban...

színben picit erősebb, nem a szokásos pasztell....

Végül pedig az első kis fejkötőm, amit egyszerűen úgy imádok, ahogy van!!! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése