2012. szeptember 26., szerda

Várakozás

Rég vettem már a kezembe hímzővásznat, most viszont ennek volt itt az ideje. Kaptam két szép kis keretet Évitől ajándékba, amit a gyerekek ágya fölé szánt. Mivel lassan elkészülünk a babaszoba-babasarok projecttel, így utolsó simításként egy pár képet szánok még a falra.

Nem mellesleg kiderült, hogy ez a hímzés csodásan leköti a figyelmemet. Ez nem rossz, lévén hogy hivatalosan bár még van ideje a kis csöppömnek a pocakban, de lassan egy hete minden napra várható is. A tény viszont az, hogy Szamóca irtó jól elvan bent a jelek szerint, anya meg lassan megőrül, hogy mikor és hogy és hogyan és milyen lesz, de legfőképpen: mikor már???? Szóval egyelőre nem hangyát szedek, hanem hímzek (még egy darabig).

De hogy mutassam, mik készültek a gyerekeknek.
Mindkettőt Nina csodás fonalaival hímeztem, teljes szerelem, muszáj is volt rendelnem még!




Az első a kis hercegnőmnek... most már azt is tudjátok, hogy E betűs lesz a neve... :)
Fonál: Hand made by Nina (ITT nézelődhettek), colour: cherry cola



Ez a gyönyörű szív minta pedig Vincének készült. 
A minta Barbi blogjáról, innen.


Hála Barbinak megtanultam a francia csomót is... köszönet érte.
Fonál: Nina indigó kéke.

10 megjegyzés:

  1. Ó, nem nagy dolog az kérem (mármint a francia csomó). :) Aki ügyes, annak ez semmi és hát Kankalin, mint tudjuk...
    Köszönöm, hogy az én mintámat választottad Csöpped ágya felé! Szép és könnyű szülést! :D

    VálaszTörlés
  2. Annyira gyönyörű...ez is...mint mindig! :)

    VálaszTörlés
  3. Eszméletlen szépek, olyan ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  4. Huha,varakozok veled egyutt.:)
    Csodasak a himzesek,olyan fihe-puha,finomak.:)

    VálaszTörlés
  5. Mindkettő csodálatos darab! De az egész körítés is gyönyörű, ahogyan minden munkád is az! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi szépen a kedves szavaitokat! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép mindkettő,a keretek meg külön nagyon hangulatosak. Amúgy remélem intézkedtél, hogy valamilyen formában mi is értesüljünk, ha megszületik a kis E. Nagyon drukkolok, hogy már ne kelljen sokat várni, bár addig sok szép hímzésre lenne időd, szóval alakuljon úgy, ahogyan szeretnétek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én már nagyon szeretném, ha nem sok mindenre jutna időm, mert totál kész vagyok saját magamtól is... :D de köszönöm és igyekszem mihamarabb jönni a csöppséggel is majd! :)

      Törlés
  8. Mese szép mindkettő! A betűmintához hol lehet hozzájutni?Én H-betűt szeretnék kihimezni ,és ez nagyon csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ezeket a picasa-n keresgéltem! érdemes ott rákeresni! De ha írsz nekem privit, küldök át szívesen!

      Törlés