2012. november 21., szerda

Mini alvó párna (nem csak) gyerekeknek

Talán kicsit elcsépelt dolog már, tudom-tudom, sokfelé látni mostanában. Ha őszinte akarok lenni, eddig engem nem igazán hozott lázba, viszont ha hideg és tél, akkor egyértelműen ő jut eszembe, másrészről szerettem volna egy kedves kis párnát varrni, ami variálható kisfiúnak és kislánynak is. 

Így végül a bagolyra esett a választásom és megvarrtam az én variációmban, a hozzám közel álló pasztell színekben, textilekkel. 

Remélem, hogy tetszik a mini baglyos párnáim első darabja és örömmel veszitek, ha lesz még követője! 


 A baglyot kivarrtam, mintha megrajzoltam volna, de a fekete cérna nekem túl erős volt, így egy világosabbat választottam ehhez végül.


A hátulja, hogy véletlenül se legyen uncsi, drapp textil.


Kellemesen lekerekített, gömbölyded formák és semmi párnára nem illő, hogy tényleg pihe-puha társa lehessen kis gazdájának!


És van még egy apropója (remélem!) a dolognak, de ezt még nem árulom el....

1 megjegyzés:

  1. Szia,
    Az Otthon édes (öko)otthon blogot olvasom onnan jutottam el hozzád. Nagyon tetszenek a varrásaid. Gratulálok a bloghoz is.
    Én Kréta szigetén élek és a lányom keresztelőjére keresgélek ötleteket(én készítek mindent kézzel neki), a keresgelés közben akadtam erre a blogra amit szeretnék a figyelmedbe ajánlani mint ötletforrás: http://lucky-button.blogspot.gr/ Tudom görögül van... De a képek szerintem magukért beszélnek.
    Még egyszer gratulálok a blogodhoz!

    VálaszTörlés