2012. április 25., szerda

Készülődés

Bizony tudom, mostanában csendesebb vagyok, de a háttérben pörögnek a családi események. Jelen esetben Vince szülinapja körül forognak leginkább a napjaink. Hivatalosan hétfőn töltötte az én nagyfiam élete második évét, de az igazi kerti partit egy pár nap múlva üljük csak meg....

Szóval megmutatom a meghívókat, amik a nagy eseményre készültek! Egyelőre még nem látta a család, akik meglepetésként postán fogják megkapni és úgy gondolom, nem is nagyon kell tartanom attól, hogy lebuktatom magam itt, mert ritkán járnak erre.



Végre eljutottam oda, hogy kipróbáljam a scrapbook technikát, amit olyan régóta szerettem volna. A végeredménnyel nem vagyok maradéktalanul elégedett, de végső soron azt hiszem nem rossz. Igazából az itthon, készleten lévő kellékekből kellett összeraknom egy kis pasis darabot, így egy kicsit meg volt kötve a kezem, mert valljuk be egy csajszinak mennyivel édesebb darabot lehet összehozni...legalább is én így gondolom!

Persze nagy készülődésben nem vagyok, nem tudom, mikre futja majd még az időmből.
Lufik mindenképp lesznek, na és torta is persze, amihez az emeletes tortaforma meg is van, ikeás, talán páran ismeritek is már!


Egyelőre itt le is ragadtam, hogy azon túl, hogy ezzel sütöm meg a tortát, tovább nem jutottam, dilemmázok, milyen krémmel töltsem meg, mivel vonjam be majd... :))


5 megjegyzés:

  1. Kedves bejegyzés, örülök, hogy újra itt vagy!:)

    VálaszTörlés
  2. A minap beugrottam ide, hogy csak én nem látok tőled bejegyzést vagy tényleg nem irsz, és hát nem irtál. Most örülök, hogy látom jól vagy.:) Boldog szülinapot a fiatalúrnak:):)

    VálaszTörlés
  3. Kíváncsi leszek, hogy sikerül a zsúr! Előre is boldog szülinapot a kicsi fiúnak! Elfelejtettem írni, hogy a tortaforma nagyon szép! :)

    VálaszTörlés