2012. április 3., kedd

Pasztell apróságok

Most két olyat hoztam, amikben sok közös nincs, azon kívül, hogy mindkettőt én készítettem és az alapjuk ugyanaz a drapp anyag. De szerintem ennyi épp elég, hogy egy posztba kerüljenek, nem? :)

Készült egy kis csésze tűpárna, Briginek. Mit is fűzhetnék hozzá? Talán csak annyit, hogy sokat vadásztam erre a csészére a piacon, de azt hiszem megérte! :)




...és akkor a másik drapp! Vincének idén készült egy kis tojásgyűjtő szatyor húsvétra (mert bizony, apával mennek locsolkodni majd). Persze lehet, hogy végül nem viszi még majd magával, hanem a komódon lóg majd és ebbe "tojik a nyuszi"! :)




Kis pom-pomokat kapott, igaz, a nyuszifej csipkéből van, de azért mégis, hogy egy picit pasisabb legyen; ugyanezen indíttatásból csíkos a belseje. A nyúlfej tilda minta. 

3 megjegyzés: