2011. december 24., szombat

Idei utolsó bejegyzés

Eljött a karácsony. Picit sűrűre sikeredtek ezek az utolsó napok, órák, de végül minden a helyére került-nagyjából. Van, amit nem így terveztem, vagy elterveztem és nem sikerült véghezvinnem, de összességében mégis nagyon elégedett vagyok. Nem csak a karácsonyt tekintve, hanem az egész évet. Egy éve ilyenkor még nem is álmodtam arról, hogy nyilvánosság elé tárjam a munkáimat, apránként alakultak így a dolgok. Mint ahogy én is rengeteget fejlődtem és formálódtam-azt hiszem.

Egy évvel ezelőtt ilyenkor, még nem gondoltam volna, hogy ennyien leszünk itt, sőt, hogy én itt leszek. :) Köszönöm Nektek, hogy olvastok és támogattok és szívből remélem, hogy úgy alakul ez az estétek, ahogy elképzeltétek és elterveztétek!

Boldog és meghitt ünnepeket kívánok Nektek!

ui: most pedig alaposan kipihenem magam és itt az idő, hogy a műhely sarkomban is végre rendet tegyek! Pihenjetek Ti is és várlak Benneteket jövőre is!




2 megjegyzés: