2011. december 19., hétfő

Sorsoltam!

Tegnap este megtörtént a sorsolás, de bizonyos technikai okok miatt (nem internet, jóval inkább fáradtság és egy kis babasírás), ma reggel hoztam meg az eredményt! :)

A nyertes: Dombovári Erika!

Mindenkinek szeretném megköszönni ezt a minden képzeletemet felülmúló érdeklődést és lelkesedést és a sok kedves szót! Ezúton is kellemes ünnepvárást kívánok mindenkinek! :)

Erika, kérlek küldd el a címedet nekem, hogy postára adhassam a csomagodat, köszönöm! ;)


5 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, jaj, de nagyon örülök!!!!!! :-DDD
    Köszönöm szépen!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Elképzeltem, mi lenne, ha én nyernék! Valahogy úgy reagáltam volna, mint a nyertes: Erika!
    Gratulálok neki!
    Én pedig köszönöm, hogy játszhattam!
    Neked pedig a jó szívedhez, kedves "Kankalin", mert így megörvendeztettél valakit karácsony előtt!:)

    VálaszTörlés
  3. Én is gratulálok Erikának!
    Boldog karácsonyt mindnyájatoknak!
    Eszter

    VálaszTörlés
  4. A nyertesnek gratulálok, Neked meg köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  5. Congratulations to Erika!
    Have a happy Christmas!

    Emanuela

    VálaszTörlés